admin سه شنبه 24 مرداد 1396 09:04 ب.ظ نظرات ()

بررسی اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 119 
تحقیق حاضر با عنوان اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگریاز سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در 119صفحه بافرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد.
فهرست مطالب
1 - بیان مسئله    2

1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق    2
1-3- گزاره های تحقیق    3
1-4- فرضیه های تحقیق    4
1-5- هدف های تحقیق یا نتایج مورد انتظار    4
1-6- روش كلی تحقیق    4
1-7- قلمرو مکانی-جامعه تحقیق    5
1-8- قلمرو زمانی تحقیق    5
1-9- روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه    5
1-10- روش گردآوری اطلاعات وداده ها    5
1-11- روش تحلیل داده ها    5
1-12- موانع ومحدودیتهای تحقیق    6
1-13- چارچوب كلان نظری تحقیق    6
1-14- نقشه راه    10
1-15- پیشینه تحقیق    11
1-16- شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق    12
2-1- مقدمه    14
2-2- ارتباطات شفاهی    15
2-2-1- ارتباطات    15
2-2-2- مهارت ارتباطی    15
2-3- تبلیغات شفاهی و ابزار آن    20
2-3-1- اهمیت تبلیغات شفاهی    23
2-3-2- متغیرهای تبلیغات شفاهی    25
2-3-3- ارتباطات    25
2-4- تمایل رفتاری    28
2-4-1- تکرار بازدید    28
2-4-2-تبلیغات شفاهی و تمایلات رفتاری مصرف کننده    29
2-5- ارزش ادراک شده    30
2-5-1- ارزش ادراک شده و تبلیغات شفاهی    31
2-6- ریسک ادراک شده    33
2-7- رضایت    36
2-8- مدل های مختلف در زمینه تبلیغات شفاهی    40
2-8-1- مدل توسعه وفاداری و تبلیغات شفاهی مثبت فلاویان و همکاران    40
2-8-2- مدل توسعه تبلیغات شفاهی مثبت مولیناری    40
2-8-3- مدل ارزش ادراک شده توسط مصرف کنندگان گیل و همکاران    41
2-9- مروری بر تحقیقات پیشین    42
2-10- مدل پیشنهادی تحقیق    45
3-1- مقدمه    46
3-2- روش تحقیق    46
3-3- متغیرهای تحقیق    47
3-4- روشهای جمع‌آوری اطلاعات    47
3-5- روایی و پایایی پرسشنامه    49
3-5-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه    49
3-5-2- تعیین اعتبار (روایی) پرسشنامه    50
3-6- جامعه و نمونه آماری    51
3-7- قلمرو مکانی تحقیق    51
3-8- قلمرو زمانی تحقیق    51
3-9- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    51
3-9-1- مدل معادلات ساختاری    52
3-10- ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر    53
3-11- مراحل مدل معادلات ساختاری    53
3-12- جمع بندی    58
4-1- مقدمه    59
4-2- بررسی توصیفی مشاهدات    60
4-3- بررسی توصیفی متغیرها    66
4-4- تحلیل اسنباطی یافته‌ها    67
4-5- بررسی شرایط لازم برای تحلیل عاملی    68
4-6- اعتبار سنجی مدل تحقیق با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی و معادلات ساختاری    69
4-7-تفسیر و تعبیر مدل    72
4-8- بررسی ضرایب روایی، پایایی و همبستگی    75
4-9- نتایج تحلیل عاملی تاییدی (مدل اندازه گیری متغیرهای تحقیق)    77
4-10- تحلیل فرضیه‌های تحقیق    79
4-11- فرضیه های تحقیق    80
5-1- مقدمه    85
5-2- فرایند تحقیق    85
5-3- نتیجه گیری    86
5-4- نتیجه گیری كلی    88
5-5- پیشنهادهای كاربردی    88
5-6- پیشنهادهای پژوهشی    90
5-7- محدودیت های تحقیق :    91
منابع فارسی    92
چكیده :
گردشگران برای انتخاب مقاصد گردشگری نیازمند اطلاعاتی در خصوص مقصد میباشند. آنها پیوسته اطلاعاتی را از رسانه های گروهی شامل تلویزیون،ماهواره، اینترنت و... جمع آوری میكنند. اگر چه منابع مذكور اطلاعات ارزشمندی را در اختیار گردشگر قرار میدهد، اما گردشگران ترجیح میدهند بخش قابل توجهی از اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع غیررسمی ازجمله بستگان، دوستان، آشنایان و دیگر افراد دریافت كنند. با توجه به اینكه این افراد خود ذینفع نیستند، به همین دلیل بیشتر مورد توجه خاص گردشگران میباشند.از این رو هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر تبیلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان یك مقصد گردشگری است. با استفاده از چارچوب نظری و مطالعات محقق مدلی پیشنهاد گردید كه تاثیر تبلیغات شفاهی را بر چهار عامل سنجید.متغیرهای تحقیق تبلیغات شفاهی ، ارزش ادراك شده ، ریسك ادراك شده ، رضایت و تمایلات رفتاری می باشد. تحقیق از نوع هدف كاربردی است ، و ابزار سنجش پرسش نامه است كه چون جامعه نامحدود بود نمونه تحقیق 384 نفر از گردشگران اروپایی كه به ایران سفر كردند بودند. در تجزیه و تحلیل پرسشنامه از مباحث استنباطی و توصیفی آماری استفاده شده است. آماره‌های توصیفی شامل جداول فراوانی و میانگین می باشد و در سطح استنباطی نیز از مدل معادلات ساختاری شامل تحلیل عاملی تائیدی و تحلیل مسیر استفاده شده است. نرم افزار های مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده ها بسته نرم افزاری SPSS نسخه 19 و بسته نرم افزاری LISREL نسخه 72/8  و SMARTPLS‌ نسخه 2 تحت ویندوز می باشندیافته های تحقیق نشان داد كه تبلیغات شفاهی بر ارزش ادراك شده و ریسك ادراك شده تاثیر معناداری دارد اما بر رضایت و تمایلات رفتاری تاثیری نمی گذارد.
كلمات كلیدی :  تبلیغات شفاهی  ، ارزش ادراك شده  ، ریسك ادراك شده  ، رضایت  ، تمایلات رفتاری